نماز با شكوه عيد سعيد فطر به امامت حجه الاسلام صدوقي در يزد برگزار مي شود



واحد دريافت خبر يزدفردا: نماز عيد سعيد فطر ساعت 7 صبح روز اول شوال در مسجد روضه محمديه به امامت حجت الاسلام والمسلمين صدوقي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد برگزار مي شود. 

ستاد برگزاري نماز جمعه يزد اعلام كرد: اين مراسم از ساعت 6 صبح با قرائت دعاي روحبخش ندبه آغاز خواهد شد. از عموم مردم مؤمن يزد دعوت شده است به صورت گسترده در اين مراسم معنوي شركت كنند. ضمنا اتوبوس هاي شركت اتوبوسراني يزد از ساعت 6 صبح در سطح شهر آماده اند نمازگزاران را به محل برگزاري نماز عيد سعيد فطر منتقل كنند.

به گزارش خبرنگار يزد فردا عده اي از روحانيون؛فرهنگيان؛دانشجويان؛هنرمندان قرار است ساعت 6 صبح با حضور در محل منزل امام جمعه محترم يزد ضمن اعلام حمايت قاطع خود از معظم له؛ از منزل وي  تا مسجد روضه محمديه  ايشان را همراهي نموده و نماز عيد را به امامت ايشان بر گزار نمايند.

يزدفردا:ضمن محكوم نمودن حركتهاي تخريبي بر عليه روحاني مبارز و امام جمعه محترم بر اين عقيده هستيم اصالت و وجاهت خاندان صدوقي چيزي فرا تر از اين است كه با حركتهاي اخير بتوان به اعتبار اين خاندان  كوچكترين خدشه اي وارد نمود و يزد را با نام خاندان صدوقي دنيا مي شناسد و مردم قدر شناس يزد نيز هنوز خاطرات مبارزات صدوقي بزرگ را در قلب و جان خود  زنده نگه داشته و خواهد داشت و امام جمعه محترم كه به حق از سوي بنانگذار انقلاب خميني كبير جهت تصدي اين پست در نظر گرفته شده و با تائيد  رهير فرزانه انقلاب  حضرت ايت الله العظمي خامنه اي    هميشه در راه اعتلاي اسلام ناب محمدي  گام برداشته است .   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا